Aansprakelijkheid
Luchthavenvervoer Ertvelde zal steeds alles in het werk stellen om personen en /of goederen tijdig op hun plaats van bestemming te brengen, echter Luchthavenvervoer Ertvelde zal niet verantwoordelijk gesteld worden indien dit door omstandigheden (wegenwerken, ongeval, …) niet haalbaar is.
Reservatie bevestigen
U kan reserveren via ons reservatieformulier op onze website of telefonisch contact Luchthavenvervoer Ertvelde zal u per e-mail op de hoogte brengen van een vooropgesteld tijdstip dat de chauffeur ter plaatse zal zijn. Dient u steeds per mail te bevestigen, pas dan boeken wij uw reservatie in onze planning.
Annulaties
Annulaties kunnen maximum tot 1 week voor de afspraak, zoniet wordt er een rit aangerekend.
OPGELET!!!
Gelieve bij het doorgeven van uw vluchtgegevens rekening te houden met het correcte vluchtnummer en uur van landing/vertrek, alsook met de juiste data indien het om een nachtvlucht gaat, bij het doorgeven van foutieve informatie zonder tijdige correctie zal het volledige bedrag van de rit aangerekend worden, Indien u alsnog wenst dat er een chauffeur ter plaatse komt, zal hiervoor een nieuwe reservatie/rit aangerekend worden.
Privévervoer
Luchthavenvervoer Ertvelde garandeert steeds privévervoer, er reizen geen andere passagiers mee. Bij grote drukte kan Luchthavenvervoer Ertvelde uitzonderlijk gecombineerd vervoer voorstellen, maar dit uitsluitend met de toestemming van de klant en uiteraard aan een voordeliger tarief. Hiervoor zal u steeds tijdig gecontacteerd worden. Directie- en zakenvervoer betreft wel steeds privévervoer, gelieve dit bij de reservatie dan ook duidelijk te vermelden.
Afspraken bij vertrek
Daar elke klant graag op het afgesproken uur vertrek, vragen wij dan ook aan al onze klanten om tijdig klaar te staan. Onze chauffeurs dienen ook bij onze volgende klant tijdig aanwezig te zijn.
Ook onze chauffeurs kunnen uitzonderlijk eens verhinderd zijn door bv. het drukke verkeer. Indien zij niet tijdig tot bij u geraken, proberen zij u steeds hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Mocht u toch geen telefoontje ontvangen hebben van uw chauffeur, gelieve dan zo spoedig mogelijk contact op te nemen op het algemeen nummer van Luchthavenvervoer Ertvelde : 0032(0)0479 27 44 01.
Afspraken bij aankomst
Bij uw reservatie zal u steeds een meetingpoint worden meegedeeld (bv. java koffiebar op Brussel Airport). Gelieve hier zo snel mogelijk naartoe te komen na aankomst. De chauffeur zal u steeds opwachten met een bordje van Luchthavenvervoer Ertvelde en dus niet met een naamplaatje. Mocht u toch gehinderd zijn (bagage vertraagd of verloren,…) gelieve ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Indien wij van u niets gehoord hebben, zal onze chauffeur de opdracht krijgen om één uur na de landing van de vlucht de luchthaven te verlaten. De rit zal dan ook volledig aan u aangerekend worden. Wij volgen al onze vluchten op aan de hand van de door u opgegeven vluchtnummer en datum (gelieve dit dus steeds goed na te kijken). Mochten er zich echter grote wijzigingen voordoen, gelieve ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen (wijziging vluchtnummer, aansluiting van een andere vlucht gemist, …).
Wachttijden
Inbegrepen in de prijs:
– 15 min bij ophaling thuis/bedrijf
– 60 min na landing bij afhaling op de luchthaven
Bij het overschrijden van bovenstaande wachttijden, zal er steeds een bijkomende tarief van 10 €,-per begonnen kwartier worden toegepast.
Extra tussenstop
Voor elke tussenstop zal er een extra toeslag worden aangerekend. Gelieve dit dus ook duidelijk te vermelden bij uw reservatie.
Babystoelen of verhoogde kinderzitje
Deze stellen wij gratis ter beschikking. Gelieve dan ook bij uw reservatie de leeftijd van eventuele kinderen duidelijk te vermelden zodat wij aangepaste zitjes kunnen voorzien. Indien bij drukke periodes er geen voorraden zijn, zal u hiervan op de hoogte gebracht worden en kan u eventueel een eigen stoel voorzien. Deze zal bij uw terugreis opnieuw meegebracht worden.
Extra Bagage
Per persoon voorzien wij in onze voertuigen 1 grote koffer en 1 handbagage. Indien u over meer bagage beschikt, gelieve dit duidelijk te vermelden bij uw reservatie. Indien wij hiervoor aangepast vervoer moeten voorzien (bv. een minibus ondanks u alleen reist), zullen wij dan ook het tarief van een minibus aanrekenen.
Dieren
Indien uw huisdier meereist, gelieve dit duidelijk op voorhand te vermelden bij uw reservatie. Dieren worden enkel vervoerd indien deze in een aangepaste tas of bench zitten.
Eten en drinken
Het is niet toegestaan om in onze wagens te eten noch te drinken.
Indien nodig zullen de kosten voor het professioneel reinigen van de wagen aan u in rekening worden gebracht. Ook de klant die na u komt heeft graag een nette wagen.
Roken
Het is uiteraard niet toegestaan om in onze wagens te roken. Indien u bij aankomst op de luchthaven toch graag even de tijd neemt om te roken, gelieve mee te delen aan uw chauffeur. Hij zal u graag begeleiden naar de voorziene rokersplaatsen.
Betalingsmogelijkheden
U dient gewoon per rit contant aan uw chauffeur te betalen. Wij vragen niet om reeds bij de heenrit al bij te betalen voor de terugrit(tenzij anders overeengekomen bij reservatie)gelieve dan ook niet onmiddellijk te betalen voor uw terugreis,anders word dit verwarrend. Indien u per overschrijving wenst te betalen, dan dient het volledige bedrag heen/terugreis uiterlijk 3 dagen voor afreis in ons bezit te zijn. Mocht dit echter niet mogelijk zijn dan kan u alsnog aan de chauffeur betalen.
Betalingsbewijs of factuur
U kan steeds een betalingsbewijs aan uw chauffeur vragen,deze zijn kosteloos.Indien u dit meedeelt bij uw resevatie,zal de chauffeur dit op voorhand klaarmaken.
Besluit
Bij uw reservatie veronderstellen wij dat u kennis heeft genomen van de algemene voorwaarden. Afwijkingen hiervan zijn enkel mogelijk indien deze door ons schriftelijk bevestigd worden.
Zaakvoerder
Cindy